Pozycjonowanie stron

Trójmiasto

Spis treści:

Jakie są sposoby rozwoju biznesu poprzez markting internetowy?

Co to jest SEO (search engine optimization) czyli pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google?

Dlaczego warto być jak najwyżej w wyszukiwarce google i pozycjonować strony działając przykładowo na terenie Trójmiasta?

Jak wygląda znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?

Trójmiasto czyli Gdańsk, Sopot i Gdynia, czy to trudny region do pozycjonowania?

Jak rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem strony i wzmocnić pozycję swojej firmy w Trójmieście?

Jak wygląda współpraca z nami w zakresie pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron.

Poglądowe ceny pozycjonowania stron na Trójmiasto: Gdańsk, Gdynia.

12/03/2023 - pozycjonowanie stron.

Trójmiasto to "nasze" miejsce do pracy pozycjonując strony.

Poprzez marketing internetowy swojej strony zwiększasz szanse sprzedaży! Sprzedaż powoduje, że rosną przychody Twojej firmy a co za tym idzie następuje rozwój i skalowanie biznesu. W samym trójmieście mamy kilkadziesiąt zaprzyjaźnionych firm, które rozwijają się dzięki naszym działaniom takim jak pozycjonowanie stron www i prowadzenie kampanii ADS (dawniej ADWORDS) oraz usługa stron w abonamencie WEBTWICE.

Ile kosztuje miesięczne pozycjonowanie stron w Trójmieście?
Pozycjonowanie minimalne:od 700zł.
Pozycjonowanie standard:od 1700zł.
Pozycjonowanie max ADS:od 2400zł.
W abonamencie za mies.:od 990zł.

Jakie są sposoby rozwoju biznesu w marktingu internetowym?

Marketing internetowy to bardzo szerokie pojęcie, które ma wiele gałęzi, możliwości i interpretacji, jednakże zawsze sprowadza się do jednego celu a mianowicie do tego, aby dotrzeć do potencjalnego klienta za pomocą sieci internet. Jest kilka możliwości promowania swojej firmy w wyszukiwarce google: naturalne wyniki wyszukiwania (tzw.organiczne) i działania seo z tym związane takie, jak: ads(dawniej adwords), webtwice czyli strony w abonamencie, google maps, youtube, instagram, facebook i wiele innych. W tym artykule skupimy się na naturalnych wynikach wyszukiwania w google i działaniach pozycjonowania strony czyli seo (Search Engine Optimization). Tego typu forma promowania się w sieci jest najbardziej rzetelną i dostarczającą konkretne odpowiedzi użytkownikowi, który wyszukuje jakieś usługi czy też produkty.


Co to jest SEO (Search Enginie Optimization) czyli pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google?

Jeśli nie wiesz co to jest SEO postaramy się przybliżyć tą kwestę w sposób jak najbardziej prosty i przejrzysty. Postawmy się w roli bycia klientem, który wyszukuje czegoś w internecie np. pompy ciepła w Trójmieście, ponieważ jest w trakcie budowy domu. Pierwsza myśl jest taka, aby zacząć w wyszukiwarce google wpisując frazę: "pompy ciepła Trójmiasto". W wynikach wyszukiwania pojawi się mnóstwo odpowiedzi na zadany temat. W pierszej części wyszukiwarki mamy wyniki wyszukiwania płatnych kampani ADS, później pojawiają się wyniki na mapie a następnie jako trzecie z kolei pojawią się naturalne wyniki o najwyższej wartości dla użytkownika.

Postawmy się teraz w roli przedsiębiorcy, który posiada taki produkt z usługą, jak pompy ciepła wraz z montażem. Chcąc dotrzeć do użytkownika musisz mieć prawidłowo zbudowaną stronę internetową, jej strukturę, plan na treści i dobry przyciągający uwagę design. Strona sama w sobie nie pozycjonowana nie ma żadnej wartości handlowej, ponieważ nikt nie dotrze do takiej strony jako potencjalny klient. Chcąc dotrzeć do klienta musimy stronę pozycjonować w wyszukiwarce google. Skuteczne dotarcie zaczyna się tylko i wyłącznie w momencie, gdy jesteś w pierwszej dziesiątce wszystkich firm występujących w określonej wyszukiwanej frazie słów kluczowych. W tym momencie powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem strony już istniejącej lub rozpocząć pozycjonowanie nowej, aby nabierała wartości dla algorytów google, które będą podwyższać pozycje na przestrzeni czasu a co za tym idzie będziesz coraz bliżej klienta. Podsumowując seo, pozycjonowanie stron w najprostsztym rozumowaniu to działania prowadzące do tego, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów.


Dlaczego warto być jak najwyżej w wyszukiwarce google i pozycjonować strony działając przykładowo na terenie Trójmiasta?

Najprostsza i najkrótsza odpowiedź jest jedna: aby docierać do klientów, zwiększać sprzedaż i rozwijać firmę. Jeśli chcesz zdobywać nowych klientów z pewnością musisz być przygotowanym na to, że działania związane z pozycjonowaniem strony są niezbędne i trzeba ponieść związane z tym pewne wydatki. Wielu przedsiębiorców z Trójmiasta obsługiwanych przez nas czerpie zyski w swoich firmach w ponad 70% właśnie z tego, że klienci, którzy do nich dotarli znaleźli ich w google. Wiedząc, że warto być jak najwyżej w wyszukiwarce google w okreslonej branży możemy jednoznacznie stwierdzić, że ponosząc koszt pozycjonowania strony internetowej www inwestujemy w rozwój firmy.

Jak znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?

Kiedy Twoja firma osiągnie wysoki wynik i znajdzie się na pierwszej stronie z pewnością zaczną się z Tobą kontaktować nowi klienci. Mając dużą ilość klientów pochodzących z wyszukiwarki google możemy to porównać do posiadania sklepu w centrum miasta w bardzo dobrej lokalizacji.

Poniżej wizualizacja na przykładzie miasta, która pokazuje nam jak wygląda pierwsza piątka wyników wyszukiwania oraz miejsca od szóstego do dziesiątego i całą resztę stron.
CZERWONE - to strony internetowe www od miejsca pierwszego do piątego
NIEBIESKIE - to strony internetowe www od miejsca szóstego do dziesiątego
SZARE - to strony znajdujące się poza pierwszą dziesiątką - praktycznie nie zwracamy na nie uwagi!

Pozycjonowanie stron Trójmiasto.

Trójmiasto czyli Gdańsk, Sopot i Gdynia, czy to trudny region do pozycjonowania?

Niestety jest to bardzo trudny i pracochłonny region, ponieważ musimy się pozycjonować tak naprawdę w czterech słowach kluczowych jeśli chodzi o lokalizację a mianowicie: Trójmiasto: Gdańsk, Sopot i Gdynia. Biorąc pod uwagę inne miasta w Polsce mamy do czynienia z jednym słowem kluczowym, lokalizacyjnym do którego dokładamy ważne słowa z określonej branży.

Spójrzmy na pewnien prosty przykład branży sanitarnej - słowa kluczowe: kabiny, prysznicowe, narożne. W trójmieście musimy pozycjonować aż 4 oddzielne frazy bo trzeba wymienić wszystkie trzy miasta + dodatkowo nazwę "TRÓJMIASTO".

Trójmiasto.
Trójmiasto: Data raportu z ilości Ilość dokładna lub ogólna
Gdańsk W 2019 roku 79 857
Gdynia W 2020 roku około 59 000
Sopot W 2017 roku około 12 000
około 150 000 firm działa w Trójmieście

Patrząc na powyższe statystyki trójmiasta z ilości firm można jednoznacznie powiedzieć, że konkurencja jest duża co wyraźnie pokazuję skalę trudności w kwestii pozycjonowania stron. Różnego rodzaju branże prowadzą ze sobą "walkę" o klienta w trzech miastach głównych ale należy do tego doliczyć tzw. "małe trójmiasto" w skład którego wchodzą: Rumia, Reda i Wejherowo. Okoliczne mniejsze miasta takie jak Pruszcz Gdański, Tczew, Kartuzy, Starogard Gdański czy też Kościeżyna to też spory rynek zarówno w ilości firm jak i potencjalnych klientów. Wszscy generalnie działają w obszarze jaki pokazaliśmy na powyższej mapie.


Pozycjonowanie stron Trójmiasto - jak zacząć?

Jak rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem strony i wzmocnić pozycję swojej firmy w Trójmieście?

  1. Skontaktuj się z naszym specjalistą.
  2. Opowiedz o swoim biznesie.
  3. Odpowiedz na poniższe pytania:
    • Jak długo istnieje Twoja firma?
    • Jakiej branży dotyczy?
    • Gdzie jest siedziba?
    • Jaki jest obszar działalności?
    • Ilu pracowników zatrudniasz?
    • Jakie są Twoje cele biznesowe na najbliższy rok?
  4. Podaj adres Twojej strony internetowej jeśli posiadasz.
    • Jak długo posiadasz domenę?
    • Kiedy została zbudowana strona?
    • Kiedy była ostatnia modyfikacja?
    • Jak często była aktualizowana?
    • Czy była wpisywana w katalogach zewnętrznych portali?
    • Czy chcesz dodać dużo nowych aktualności o Twojej firmie?
    • Czy chcesz często dodawać nowe treści o produktach i usługach?
  5. Wskaż słowa kluczowe, które są dla Ciebie ważne.
    • związane z usługami jakie świadczysz.
    • związane z produktami jakie sprzedajesz.
  6. Określ maksymalny budżet jaki jesteś w stanie przeznaczyć.
    • 700zł? Podstawowe pozycjonowanie polegające na poprawie obecnej strony i dodawaniu poprawnych treści i grafik dostarczonych od Ciebie.
    • Do 1000zł? Zaawansowane pozycjonowanie, kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie strony w abonamencie.
    • Około 1700zł? Pozycjonowanie pełne łacznie z nową strukturą strony.
    • Do 2500zł? Pozycjonowanie pełne ze zwiększoną ilością fraz do pozycjonowania oraz z prowadzeniem Kampanii Reklamowej Google ADS.
    • Od 3000zł. Pełna obsługa serwisu internetowego łącznie ze sklepami internetowymi.
    • W zależności od wyników nawet 5000zł, 7000zł i 10000zł. Przynależny pracownik, specjalista seo do codziennych działań w serwisie.
  7. Określ, jak szybko chcesz być w pierwszej dziesiątce google. Poprzez to uzyskamy odpowiedź co wybrać:
    • pozycjonowanie strony www w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania w różnych wariantach z dostarczonymi treściami lub tworzonymi przez nas,
    • płatną kampanię reklamową adwords - ads + pozycjonowanie,
    • webtwice - stronę w abonamencie.
  8. Jakie firmy są dla Ciebie największą konkurencją?
  9. Po uzyskaniu odpowiedzi na powyższe pytania otrzymasz od nas następujące odpowiedzi:
    • przeprowadzimy audyt strony i powiemy jakie działania neleży podjąć:
      • w podstawie: poprawę obecnej strony oraz wstawienie dostarczonych treści i zdjęć,
      • standardowo: poprawę obecnej strony z naszymi treściami,
      • alternatywnie: zbudowanie zupełnie nowej,
      • opcjonalnie: udostępnienie naszej już zbudowanej.
    • opowiemy czy budżet jest adekwatny do oczekiwanych działań,
    • określimy wspólną długofalową współpracę i wskażemy mniej więcej czasowo, jak będą się pozycjonować frazy (co nastąpi w 1 miesiącu, po 3 miesiącach po 6, i po roku)
  10. Ostatnim etapem będzie podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy.

Jak wygląda współpraca z nami w zakresie pozycjonowania?

Współpracując z nami każdy klient otrzymuje od nas informacje, jakie działania podejmujemy, aby pozycjonować strony. Wszystkie widoczne zmiany, które mają być widoczne na stronie www. jakie chcemy wprowadzić są poprzedzane pytaniem o zgodę naszego klienta. Niewidoczne zmiany czyli w kodzie html, css, javascript dokonujemy bez zgody, ponieważ nie są one związene z widoczną treścią. W równomiernych odstępach czasowych będziemy dodawać do strony nowe widoczne dla użytkownika elementy:

  • tresći podstawowe,
  • artykuły branżowe,
  • infografiki, zdjęcia,
  • filmy,
  • posty,
  • hasła reklamowe,
  • relacje z prac firmy,
  • nowości, innowacje w postaci definicji,
  • produkty,
  • karty katalogowe,

Pozycjonowanie stron.

Pozycjonując strony musimy kontrolować co się z nimi dzieje tzn. obserwować pewne parametry takie jak: wzrsoty i spadki pozycji w konkretnych frazach i słowach kluczowych, średni CTR, odwiedziny strony za pomocą Google Analitycs, Google Search Console, Senuto i wielu innych narzędzi.

Raporty jakie przygotowujemy wyglądają w następujący sposób:

Pozycjonowanie stron internetowych www.
Pozycjonowanie stron internetowych.
Trójmiasto, pozycjonowanie stron.

Co robimy, gdy nie pozycjonujemy stron?

Kiedy już kończymy dzień pracy i następuje czas na regenerację umysłów korzystamy ze wszelkich możliwych atrakcji jakie zapewnia nam Trójmiasto i okolice nadmorskie oraz kaszuby. Latem często spotykamy się, aby polatać i delektować się wiatrem w Rewie, Chałupach czy też we Władysławowie.
Inną formą wypoczynku jaką propagujemy to rower, ponieważ Trójmiasto zapewnia ogromną liczbę tras rowerowych, gdzie w samym Gdańsku jest ich 1538 i ta liczba wciąż rośnie.

Pozycjonowanie stron.
Pozycjonowanie.
1/02/2023

Najczęściej zadawane pytania (wraz z odpowiedziami) FAQ, które zadają nam nasi Klienci.



Co określamy pojęciem pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony inaczej SEO (ang. Search Engine Optimization) to ogół działań mających na celu uzyskanie, jak najlepszych pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych. Działania wewnętrzne (on-Page) – to przede wszystkim optymalna struktura witryny, optymalizacja techniczna, wzbogacanie treści serwisu. Działania zewnętrzne (of-Page): linki prowadzące do serwisu, aktywność w social media. Warto pamiętać, że pozycjonownaiu trzeba myśleć jeszcze przed rozpoczęciem tworzenia strony internetowej!

Jak działa wyszukiwarka Google?

Google automatycznie pobiera zawartości stron umieszczając je na własnych serwerach przez programy, czy też inaczej mówiąc algorytmy zwane robotami - pająkami. Wyszukiwarka Google buduje bazę stron, indeksując je i katalogując według określonych treści na nich zawartych.

Od czego zacząć pozycjonując strony?

Należy zacząć od zastanowienia się nad słowami kluczowymi, jakie są dla nas najważniejsze. Wyrażenia słów kluczowych, czy też fraz wpisywanych przez użytkowników wyszukiwarek są podstawą przyjęcia odpowiedniej strategii pozycjonowania. Projektując serwis dobieramy słowa kluczowe, kategorie słów i frazy kluczowe, dla których serwis będzie pozycjonowany. Ostatecznie to użytkownik wyszukując różnych rzeczy poprez wpisywanie słów i całych fraz kluczowych, decyduje o tym, jak będziemy układać stronę pod jego oczekiwania . Dobre słowa kluczowe to przede wszystkim:

    • Nie są to słowa pospolite,
    • Często zawierją kilka wyrazów tworząc frazy,
    • Często zawierają nazwy własne,
    • Są dopasowane do naszych produktów i usług.

Jednym z podstawowych narzędzi do wybierania słów i fraz kluczowych jest Google Keyword Planner, który podaje informacje na temat średniej miesięcznej liczby wyszukiwań określonych słów kluczowych.

Jak powinna wyglądać architektura - struktura strony internetowej pod pozycjonowanie?

Architektura informacji – określa rodzaj stron (widoków) w serwisie, ich zawartość oraz hierarchię i wzajemne zależności. Przypisujemy słowa kluczowe dla określonych widoków, kategorie słów dla kategorii widoków (np. nazwa produktu, strona produktu). W serwisie powinna istnieć jedna strona pozycjonowana dla danego słowa kluczowego.

Jak powinno wyglądać linkowanie zewnętrzne przy pozycjonowaniu stron?

Podstawą oceny ważności strony przez Google’a jest ocena ilości i jakości linków prowadzących do danej strony. Google indeksuje te strony, do których znajdzie linki na zaindeksowanych już stronach pod innymi domenami. Link jest tym cenniejszy im z ważniejszej strony pochodzi. Zazwyczaj najważniejszą stroną w serwisie jest jego strona główna i linki na niej mają duże znaczenie. Wniosek: linki do pozycjonowanych stron powinny znajdować się możliwie blisko strony głównej.

Co to jest atrybut nofollow w pozycjonowaniu stron?

Atrybut rel=„nofollow” w linku jest informacją dla Google’a, że nie powinien uwzględniać tego linku przy obliczaniu rankingu stron. Nofollow należy stosować, gdy w linkach do stron nie chcemy indeksować lub promować treści w szczególności do stron, które wymagają logowania. Również do stron nie zawierającej unikalnej i przydatnej treści – np. formularz dodawania opinii, czy wersja strony do druku. Atrybut nofollow we wszystkich linkach do danej strony nie oznacza jej wykluczenia z indeksowania oraz pozycjonowania.

Jaka powinna być zawartość pozycjonowanej strony i jej treść?

Pozycjonowana strona powinna zawierać dobry tekst dla seo, unikalny, ekspercki, wartościowy dla użytkowników zawierający przynajmniej 20000 znaków. Strona powinna stanowić możliwie najlepszą odpowiedź na pozycjonowaną frazę – wyczerpującą dany temat. Poza tekstem ważne są linki do powiązanych stron, obrazki, nagłówki, wypunktowania.

Jak powinny wyglądać adresy url?

Url w serwisie niezoptymalizowanym pod seo:
https://www.amazon.com/gp/product/B0007TJ5OG/102-8372974-4064145?v=glance&n=502394&
Po zoptymalizowaniu:
https://www.amazon.com/Canon-Powershot-Digital-Camera-Optical/dp/B0007TJ5OG
Dobry url powinien mieć kilka ważnych cech takich jak: Im krócej tym lepiej, słowo kluczowe powinno być w urlu, polskie znaki spolskawiamy, zamiast spacjli lepiej dać znak „-”

http://domena.pl/przyklad-optymalnego-urla

W miarę możliwości wszystkie linki prowadzące do danego dokumentu powinny mieć identycznego urla. Tag pozwala wskazać ‚kanoniczną’ postać adresu url dla danego dokumentu. Określony dokument powinien mieć zawsze identyczną wartość tagu rel canonical. Wskazane jest stosowanie tagów rel canonical na wszystkich indeksowanych stronach. Uwaga na zmianę formatu urli! Często wymaga to zachowania „wstecznej kompatybilności” i przekierowań 301.