Adwords - ADS

Gdańsk, Gdynia.

Od 5/01/2021 przygotujemy kampanie ADWORDS - ADS w 3 dni.

Adwords - ads, to najszybszy sposób, aby być w top 10 w Gdańsku i Gdyni.

Jeżeli masz firmę i chcesz bardzo szybko dotrzeć do klientów to jedyną formą reklamy są płatne kampanie Ads (dawniej Adwords). Wielu naszych klientów z Gdańska i Gdyni decydują się w początkowej fazie współpracy na taką formę docierania do swoich potencjalnych klientów. Kiedyś Adwords nie miał takiej konkurencji jak w obecnych czasach co stanowi duże wyzwanie dla firm zajmujących się obecnymi ADS - Adwords.

Gdańsk i Gdynia (Trójmiasto) to spory rynek firm, które w swoich branżach szukają sposobów, aby przez wyszukiwarkę google zdobywać klientów. Jeśli w jakichś frazach kluczowych wiele firm próbuje swoich sił w ADS - Adwords trzeba dużych nakładaów pracy, aby reklamy były w górnej części wyszukiwarki i skutecznie działały w zdobywaniu nowych klientów. Czasy, w których wystarczyło zapłacić minęły bezpowrotnie i teraz oprócz płatności PPC (Pay Per Click) czyli za kliknięcie potencjalnego klienta trzeba odpowiednio pracować nad stroną, systematycznie i pomysłowo.


Co to są płatne reklamy strony internetowej www GOOGLE ADS - Adwords?

Jest to jedna z form reklamy docierania do klientów poprzez wyszukiwarkę google, gdzie reklamodawca płaci za realne wejścia na swoją stronę PPC (Pay Per Click). Google ADS - Adwords to przede wszystykim szybkie znalezienie się w wysokich pozycjach wyszukiwania i jednocześnie jedyna metoda szybkiego dotarcia do klienta. Wiele firm bazuje obecnie na tego typu reklamowaniu się i tak zdobywa rynek, jednakże należy brać pod uwagę fakt, że strona firmowa musi być odpowiednio zbudowana strukturalnie i ubrana w odpowiednie treści, aby przebić się przez konkurencję.


Po co płacić za reklamy ADS - ADWORDS, jeżeli można poczekać na pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania?

Jeśli Twoja firma sprawnie działa i nie narzekasz na brak klientów a internet ma być tylko dodatkowym źródłem pozyskiwania nowych klientów to seo (pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania) wystarczy. Jeżeli potrzebujesz szybko pozyskać nowych klientów to trzeba zacząć prowadzić płatne kampanie ADS - Adwords przynajmniej przez jakiś czas dopóki Twoja firma nie będzie w naturalnych wynikach wyszukiwania.


Czy warto inwestować w ADS (adwords) lokalnie na miasta Gdańsk i Gdynia?

Jest to jedna z form docierania do klientów poprzez wyszukiwarkę google właśnie w sposób lokalny. Jeżeli Twoja firma działa tylko na wąskim obszarze to należy tak tworzyć kampanie, aby nie docierać do klientów poza obszar swojej działalności, ponieważ będziemy bezsensownie wydawać pieniądze.

Działając lokalnie należy sprawdzić jaka jest konkurencja, która korzysta z ADS - Adwords i po wnikliwej analizie ustalić jakie czynności należy wykonać na stronie, aby strona była postrzegana przez algorytmy google jako wartościowa. Gdy już wykonamy wszystkie niezbędne czynności możemy uruchomić kampanię reklamową lokalnie i cieszyć się z naszych nowych klientów.

Adwords: Gdańsk, Gdynia.

Jaki budżet miesięczny trzeba zakładać na pozycjonowanie w Gdańsku i Gdyni?

Wszystko jest uzależnione od tego jakiej branży dotyczą reklamy i jak duża jest konkurencja. Budżet dzienny minimalny to zazwyczaj 10-20zł ale to dotyczy niezbyt popularnych fraz wyszukiwania. Często się zdarza, że ta kwota może być znacznie wyższa, aby nasze reklamy działały skutecznie. Ponad 80% firm, które z nami współpracuje przeznacza na kampanię około 1900-3500zł. miesięcznie. Są to kwoty, które stanowią wydatek na poziomie 1/10 - 1/15 zysku jaki może zostać wygenerowany przez pozyskanie klientów poprzez reklamy. Poniżej przykłady z prawdziwych wyliczeń ile zostało zainwestowane w reklamę i jaki dochód to wygenerowało:

Budżet miesięczny brutto Branża, frazy kluczowe Zarobek brutto po sprzedaży
3600zł. Kabiny prysznicowe na wymiar Gdańsk 29650zł.
1900zł. Zakład pogrzebowy Gdynia 22600zł.
1400zł. Rolety na wymiar Gdańsk 12300zł.
Reklama stanowi około 9% inwestycji z przychodu jaki wygeneruje w małych firmach lokalnie

Jak rozpocząć przygodę z ads (adwords) i być wysoko w wynikach wyszukiwania w Gdańsku i Gdyni? Kolejność działań - współpraca z nami.

  1. Skontaktuj się z naszym specjalistą.
  2. Opowiedz o swoim biznesie.
    • Jak długo istnieje Twoja firma?
    • Jakiej branży dotyczy?
    • Gdzie jest siedziba?
    • Jaki jest obszar działalności?
    • Ilu pracowników zatrudniasz?
    • Jakie są Twoje cele biznesowe na najbliższy rok?
  3. Podaj adres Twojej strony internetowej jeśli posiadasz.
    • Jak długo posiadasz domenę?
    • Kiedy została zbudowana strona?
    • Kiedy była ostatnia modyfikacja?
    • Jak często była aktualizowana?
    • Czy była wpisywana w katalogach zewnętrznych portali?
    • Czy chcesz dodać dużo nowych aktualności o Twojej firmie?
    • Czy chcesz często dodawać nowe treści o produktach i usługach?
  4. Wskaż słowa kluczowe, które są dla Ciebie ważne.
    • związane z usługami jakie świadczysz
    • związane z produktami jakie sprzedajesz
  5. Określ maksymalny budżet jaki jesteś w stanie przeznaczyć.
    • 400zł. obsługa ADS + 800zł. - 1900zł. budżet kampanii miesięcznie netto? Podstawowe zmiany polegające na poprawie obecnej strony i dodawaniu poprawnych treści i grafik regularnie.
    • 600zł. obsługa ADS + 1200zł. - 2500zł. budżet kampanii miesięcznie netoo? Zaawansowane pozycjonowanie wraz zmianą strony w razie konieczności pod ADS - Adwords.
    • 1000zł. obsługa ADS + 2000zł. - 5000zł. budżet kampanii miesięcznie netoo? Pozycjonowanie pełne ze zwiększoną ilością fraz do pozycjonowania.
    • Budżety powyżej 5000zł. omawiane są indywidualnie a oferta jest strategiczna długoterminowa.
  6. Jakie firmy są dla Ciebie największą konkurencją?
  7. Po uzyskaniu odpowiedzi na powyższe pytania otrzymasz od nas następujące odpowiedzi:
    • przeprowadzimy audyt strony i powiemy jakie działania neleży podjąć:
      • standardowo: poprawę obecnej strony
      • alternatywnie: zbudowanie zupełnie nowej
      • opcjonalnie: udostępnienie naszej już zbudowanej
    • powiemy czy budżet jest adekwatny do występowania w wyszukiwarce pod określany frazy kluczowe
  8. Ostatnim etapem będzie podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy

Adwords.